Didrick Tipsar Vinyl

Didrick tipsar vinyl

 

 

 

 

Destroyer     

Det är min favoritvinyl för den har så bra låtar. ”Detroit rock city”, ”God of thunder”, ”Shout it out loud” och många fler. Deras skönaste ballad enligt mig är ”Beth” med Peter Criss på sång och den låten är med på Destroyer. Kiss har ett gött sound som jag tycker om att lyssna på!

 

 

Holy Diver 

Titelspåret ”Holy Diver” är den bästa låten på hela det albumet men det finns flera andra låtar som också är bra så som ”Rainbow in the dark” och ”Don’t talk to strangers”. Dio har dessutom en as skön röst när han sjunger.

 

 

The last command    

Det finns en del riktigt bra låtar som ”Wild child” och ”Blind in Texas”. ”Jack action” är också bra. Jag gillar Wasps attityd i musiken och Blackie Lawless sångstil.

 

 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cornelias Hårdrock

En hårdrockstidning i bloggformat

RSS 2.0